Cookie policy

Co to jest ciasteczko?

Pliki cookie to formy danych zbieranych z adresu IP użytkownika, który rejestruje i zapamiętuje odwiedzane przez niego strony internetowe. Korzystanie z plików cookie na stronach internetowych pomaga w ogólnym funkcjonowaniu witryny i zapewnia, że wszystko działa poprawnie.

Jak używamy plików cookie

Niniejsza polityka dotyczy serwisu onlinecasinorank.org, a także innych domen powiązanych z marką. W CasinoRank pliki cookie są używane w celu zapewnienia sprawnego działania witryny.

Pliki cookie używane w CasinoRank nie zapisują żadnych danych osobowych, takich jak imię i nazwisko, adres lub szczegóły płatności użytkownika. Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć obsługę plików cookies, wyłączając je w ustawieniach przeglądarki. Należy pamiętać, że niektóre funkcje witryny mogą nie działać zgodnie z przeznaczeniem, jeśli wszystkie pliki cookie są wyłączone.

Niezbędne pliki cookie

Niezbędne pliki cookie to te, które są niezbędne do podstawowej funkcjonalności witryny. Wyłączenie tych opcji może spowodować, że CasinoRank nie będzie w stanie prezentować usług i ogólnego celu zgodnie z przeznaczeniem. CasinoRank nie potrzebuje zgody użytkowników na aktywację tych plików cookie, ale nadal możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki.

Nieistotne pliki cookie

Te pliki cookie nie są niezbędne do podstawowej funkcjonalności witryny, chociaż poprawiają ogólne wrażenia użytkownika. Są to głównie zbieracze statystyk, takich jak liczenie użytkowników, a także sposób poruszania się użytkowników po serwisie.

Pliki cookie używane na tej stronie

W CasinoRank używamy następujących plików cookie:

  • Google Analytics - Jest to narzędzie optymalizacji marketingu, które umożliwia nam zbieranie ogólnych informacji o użytkownikach, gdy odwiedzają witrynę. Może to obejmować odwiedzane przez nich strony, jak długo pozostają w witrynie i ilu użytkowników odwiedza witrynę w różnych okresach. Informacje prywatne nigdy nie są przechowywane.

  • Matomo - Matomo to także narzędzie do optymalizacji marketingu, które jest podobne do Google Analytics. Narzędzie to zbiera ogólne informacje o użytkowniku i pomaga nam w optymalizacji strony internetowej pod kątem tego, kto ją odwiedza.