Kasyno online
onlinecasinorank.pl
  • Kasyna według walut
  • Kasyna według krajów
  • Bonus kasyna
  • Gry kasynowe
  • Metody wpłaty
  • Aktualności
Genesis

Genesis Kasyno online Recenzja 2020 - Faq

  • Nowe kasyno 2018 Bardzo mobilne przyjazne
Premia$1,000Zdobądź swój bonus
8Ocena

Faq

Zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Genesis kasyna w naszym FAQ.

📌 Kiedy spodziewać moje darmowe spiny?

  • Po otwarciu konta i dokonać wpłaty otrzymasz pierwszą partię 30 darmowych spinów w ciągu 24 godzin.

  • 📌 Jak długo trwa proces wycofania?

  • Wszystko zależy od sposobu, który służy do dokonania wypłaty. Kasyna przetwarza wypłat między 24 i 72 godzin.

  • 📌 Jak długo trzeba czekać, aby zweryfikować konto?

  • Gdy kasyno odbiera wszystkie wymagane dokumenty, konto zostanie zweryfikowane między 48 i 72 godzin.

  • 📌 Co się dzieje, gdy stracę połączenie z internetem podczas gry na żywo gry?

  • Jeśli stracisz połączenie z internetem podczas grania na żywo stołowy, gra będzie kontynuowana w normalny sposób. Jeśli nie można podłączyć bezpośrednio, wówczas zakład zostanie zalogowany jako „stać”, a to oznacza, że ​​w tym momencie nie biorą żadnego dalszego działania. Po odzyskaniu połączenia internetowego można sprawdzić wszystkie zakłady, które zostały umieszczone w historii gier.

  • 📌 mogę poprosić krupierem w przypadku, mam kilka pytań dotyczących mojego konta?

  • Na żywo krupier nie ma dostępu do konta i danych osobowych. Można zadać im pytania na temat strategii gry grasz ale nie o koncie. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące swojego konta należy skontaktować się z działem obsługi klienta i można to zrobić poprzez czat, telefon lub e-mail.

  • 📌 Odpowiedzialna gra - ja zmieniłem zdanie odnośnie mojego samowykluczenia. Czy mogę anulować?

  • Jeśli jesteś graczem z Wielkiej Brytanii to nie można anulować Samowykluczenie wszelkie inni gracze mogą. Trzeba napisać prośbę tym, jak wiele szczegółów, jak to możliwe, dlaczego chcesz ponownie otworzyć swoje konto. Będziesz miał 7 dni odstąpienia od okresu, co daje szansę na przemyślenie swojej decyzji. Gracze z Wielkiej Brytanii musi czekać na okres Samowykluczenie do końca, zanim będą mogli uzyskać dostęp do swoich kont.

  • 📌 Odpowiedzialna gra - co zrobić, gdy kończy się okres samowykluczenia?

  • Po upływie okresu Samowykluczenie wygasło, konto zostanie ponownie otwarty automatycznie. mieszkańców Wielkiej Brytanii należy wysłać prośbę do ponownego otwarcia swojego konta.

  • 📌 Odpowiedzialna gra - mogę trwale zamknąć konto?

  • Jeśli chcesz na stałe zamknąć konto Aby skontaktować się z obsługą klienta w [email protected]

  • 📌 Odpowiedzialna gra - Jak zarejestrować GAMSTOP?

  • Jeżeli chcesz zapisać się na GAMSTOP trzeba odwiedzić www.gamstop.co.uk i wprowadzić pewne dane osobowe jak imię i nazwisko, datę urodzenia i adres e-mail, żeby wymienić tylko niektóre. Otrzymasz e-maila w ciągu 24 godzin i po to Twój okres Samowykluczenie staną się skuteczne.

  • 📌 Odpowiedzialna gra - Jak samowykluczenia z hazardem?

  • Jeśli uważasz, że Twój nałóg hazardu jest wymyka się spod kontroli, że jest to dobry pomysł, aby spowolnić. Możesz zamknąć swoje konto przez okres co najmniej 7 dni aż do jednego roku. Gdy chcesz ponownie otworzyć swoje konto znowu trzeba będzie czekać na 7 dni, co jest okresem cool-off. Gracze z Wielkiej Brytanii mogą podjąć limit czasu od 1 do 45 dni lub do siebie wykluczają się od hazardu przez okres 6 miesięcy. W okresie Samowykluczenie Twoje konto nie zostanie aktywowane w żadnych okolicznościach. Nie można zalogować się do swojego konta w tym okresie, jak również. Radzimy samowykluczenia się z innych kont z różnych firm, dla własnego dobra. Można również zainstalować oprogramowanie, które będzie zabraniać dostęp do dowolnej witryny hazardu. Radzimy Wsparcie kontakt z klientem zanim podejmie żadnych dalszych kroków.

  • 📌 mogę zmienić niepoprawne dane osobowe?

  • Masz możliwość zmiany niektórych danych osobowych, jeśli uważasz, że popełniłeś błąd podczas procesu rejestracji. Musisz zalogować się na swoje konto i wybrać zakładkę Profil. Nie możesz zmienić swoje nazwisko, datę urodzenia i kraj zamieszkania ze względów bezpieczeństwa. W przypadku, gdy potrzebna jest dalsza pomoc trzeba wsparcia kontaktu z klientem.

  • 📌 Co robić w przypadku zapomnę adres e-mail, użyłem do rejestracji w kasynie?

  • Jeśli zapomniałeś swój adres e-mail, który został użyty po raz pierwszy jesteś zarejestrowany do kasyna trzeba wysłać e-mail do [email protected] i wysoko wykwalifikowany zespół Genesis w kasynie będzie Ci pomóc.

  • 📌 Myślę, że mam już konto w Genesis Casino. Jak mogę sprawdzić, czy to prawda?

  • Jeśli uważasz, że masz już konto w kasynie Genesis, ale nie pamiętam danych logowania Aby skontaktować się z obsługą klienta w [email protected] i zespół będzie w stanie sprawdzić i zweryfikować swoje dane. Dzięki temu jesteś unikanie posiadania konta zamknięte.

  • 📌 Co się dzieje, gdy ktoś ma problemy na stronie rejestracji?

  • Większość czasu, gdy pojawi się komunikat o błędzie w niektórych przypadkach nie będzie wyjaśnienie, co należy zrobić. W przypadku znalezienia uporczywe problemy, gdy próbuje to należy skontaktować się z obsługą klienta, aby zarejestrować się w kasynie i będą cię wspierać i pomóc zakończyć rejestrację.

  • 📌 Jak mogę znaleźć strony profilu?

  • Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zalogować się na swoje konto, a następnie przejść do „Moje konto”, które można znaleźć w pasku górnym pasku nawigacji. Spowoduje to przejście do strony głównej i stamtąd można znaleźć zakładkę Profil w menu bocznym.

  • 📌 Czy to możliwe, aby mieć więcej niż jedno konto?

  • Każdy użytkownik może mieć tylko jedno konto. Kasyno zastrzega sobie prawo do usuwania duplikatów kont.

  • 📌 Czy można sprawdzić historię rachunku i transakcji?

  • Gdy idziesz do mojego konta i kliknij na zakładce Transakcje widać aktywności na koncie. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta.

  • 📌 Kto zadać w przypadku Mam pytania dotyczące mojego konta?

  • Za każdym razem masz trudności lub jakiekolwiek pytania dotyczące swojego konta można skontaktować się z działem obsługi klienta poprzez czat, telefon lub e-mail, a oni chętnie pomożemy.

  • 📌 mogę wyłączyć mojego subskrypcji newsletterów i promocjach?

  • Jeśli chcą Państwo, aby nie otrzymywać żadnych biuletynów od kasyna, wystarczy kliknąć na przycisk „Rezygnuję”, który można znaleźć na końcu każdego maila. Innym sposobem, aby wyłączyć powiadomienia jest, aby zaktualizować ustawienia „Moje powiadomienia” i nie będziesz otrzymywać żadnych powiadomień z Genesis Casino.

  • 📌 Czy można zmienić adres e-mail?

  • Tak, można zmienić swój adres email w dowolnym momencie, a proces jest bardzo prosty. Musisz udać się do swojego konta i znaleźć zakładkę „Zmień e-mail” i postępuj zgodnie z instrukcjami.

  • 📌 myślę, że mam problem z hazardem. Kogo mogę prosić o pomoc?

  • hazard online może być zabawa i aktywność lukratywny, ale od czasu do czasu niektórzy gracze zgubić się w całym procesie. Wierzą, że mogą zarobić dochodów z hazardu tylko, czy oni wierzą, że mogą grać więcej, aby zwrócić pieniądze stracili. W każdym razie to, że kwestia ta powinna być traktowana poważnie i jeśli uważasz, że opracowali uzależnienia od hazardu następnie należy szukać pomocy. należy skontaktować się z działem obsługi klienta i będą Cię przez kolejne kroki należy podjąć i wziąć sprawy w swoje ręce.

  • 📌 Jak upewnić się, że będę otrzymywać e-maile z Genesis Casino?

  • Jest to bardzo proste i wszystko, co musisz zrobić, to dodać GenesisCasino.com na liście "Bezpieczne nadawcy Twojego dostawcy.

  • 📌 Popełniłem błąd, kiedy podzielił moich danych osobowych podczas rejestracji. Co powinienem zrobić?

  • Kiedy okazuje się, że niektóre z informacji, które zostały udostępnione w kasynie są błędne należy natychmiast skontaktować się z kasyna. Można też wysłać e-maila na [email protected] lub poprzez czat. środki wsparcia będą bardziej niż szczęśliwi, aby pomóc.

  • 📌 Czy Genesis Casino posiada wszystkie niezbędne licencje?

  •  Kasyno jest obsługiwany przez Genesis Global Limited jest zarejestrowana zgodnie z prawem Malty i regulowane przez Malta Gaming Authority z numerem licencji MGA / B2C / 314/2015. Kasyno jest licencjonowane i regulowane przez UK Gambling Commission z numerem licencji 000-045235-R-324-169-008

  • 📌 Jak bezpieczne jest wysyłanie dokumentów osobistych do kasyna?

  • Każdy dokument kasyno odbiera są przechowywane w bezpiecznym środowisku i jest dostępny wyłącznie dla starszych pracowników ochrony.

  • 📌 Jak bezpieczne są moje dane i moja aktywność na Genesis Casino?

  • Moment zalogować się na swoim koncie wszystkie działania są chronione przy użyciu standardowej technologii szyfrowania. Oznacza to, że wszystkie swoje dane osobowe i cała aktywność na stronie są poufne. Genesis Casino jest uznawane na całym świecie i jeden z głównych powodów, że to dlatego, że zapewnia bezpieczne, odpowiedzialnego i bezpiecznego środowiska gry.

  • 📌 Co jest PKBR?

  • PKBR lub ogólne rozporządzenie o ochronie danych kontroluje jak firmy wykorzystują swoje dane osobowe. Może to obejmować imię i nazwisko, adres lub numer telefonu, żeby wymienić tylko niektóre. Poniżej zostały opisane w jaki sposób może to wpłynąć na ciebie.

  • 📌 mogę mieć pewne dane osobowe usunięte?

  • Wszelkie informacje, które są przechowywane w bazie danych przez określony okres 5 lat nie mogą zostać zmienione w ogóle. Regulacja ta jest ustalana przez zapobiegania praniu pieniędzy i finansowania regulaminu terroryzmem. Proszę pamiętać, że wszystkie informacje o kasyno ma zniszczony zostanie po upływie okresu przechowywania.

  • 📌 Dlaczego kasyno potrzebuje dane osobowe?

  • Kasyno jest wymagane przez prawo, aby zapewnić Państwu wysokiej jakości usługi. Kasyno może przetwarzać dane osobowe al raz zgadzasz się zapewnić takie same. W celu uzyskania dalszych informacji, radzimy sprawdzić kasynie Politykę prywatności.

  • 📌 Jak długo trzeba czekać, aby dokonać wpłaty?

  • Większość metod płatności dostępnych w Rodzaju kasyna są natychmiastowe. Oznacza to, że po dokonaniu wpłaty pieniądze zostaną przekazane do salda w ciągu kilku minut. Niektóre metody depozytowe może trwać dłużej, w zależności od dostawcy używasz i swój kraj.

  • 📌 Jak dokonać wpłaty?

  • Dokonanie wpłaty jest bardzo prosta, po prostu trzeba znaleźć przycisk depozytową, która znajduje się w górnej prawej części każdej strony czy można przejść do strony Moje konto. Istnieją różne metody depozytowe dostępne i trzeba wybrać ten, który najbardziej Wam odpowiada. Trzeba pamiętać, że po wybraniu metody wpłaty, należy użyć tej samej metody podczas dokonywania wypłaty. Genesis Casino oferuje następujące metody depozytowe: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe lub przelewem bankowym. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy podczas próby dokonania wpłaty należy skontaktować się z działem obsługi klienta za dodatkową pomoc.

  • 📌 zrobiłem depozyt ale fundusze nie są jeszcze na mojej wadze. Co powinienem zrobić?

  • Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to sprawdzić, czy pieniądze zostały odliczone od karty lub konta. Gdyby były, to należy skontaktować się z działem obsługi klienta i mogą śledzić pieniądze i rozwiązać problem dla Ciebie. W niektórych przypadkach trzeba wysłać kopię transakcji więc agenci klient może zbadać je z dostawcą płatności.

  • 📌 Jak bezpieczne są moje pieniądze na Genesis Casino?

  • Genesis Casino zapewnia bezpieczne i zaufane środowisko dla swoich graczy. Wszystkie informacje są szyfrowane dzięki połączeń SSL używanych przez kasyno. Oznacza to, że tylko osoby, które były przeznaczone do odczytu informacji i nikogo innego. Metody płatności, z których korzysta w kasynie są zgodne PCI co oznacza dane karty są bezpiecznie obchodzić. Technologia najwyższej klasy, aby zapewnić, że dane finansowe są zabezpieczone przed nieuprawnioną modyfikacją lub użytkowania.

  • 📌 jakiej walucie mogę użyć, aby dokonać wpłaty na Genesis Casino?

  • Gracze wszystkie brytyjskie trzeba użyć GBP kiedy dokonać wpłaty na swoje konto. Inne waluty, które są obsługiwane w Genesis Casino to: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, żel, spróbuj, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Trzeba pamiętać, że po połączeniu walutę do konta podczas rejestracji w kasynie, ta sama waluta nie może być zmieniony w przyszłości.

  • 📌 Zrobiłem żądania wypłaty, ale zmieniłem zdanie. Czy mogę anulować?

  • Tak, to jest możliwe, aby anulować żądanie wypłaty. Musisz udać się do sekcji Moje konto i kliknąć na zakładkę Wypłaty w toku. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami i można zrezygnować z żądania wypłaty w żadnym momencie.

  • 📌 Mam trudności dokonaniem wypłaty. Co jest nie tak?

  • Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to sprawdzić, czy wszystkie dane, które podałeś przy rejestracji w kasynie jest dokładna. Są to najczęstsze powody wycofania się nie dzieje: · Nie udało się zweryfikować Twojego konta. · Próbujesz wypłacić więcej pieniędzy niż masz na saldzie · Twój numer konta bankowego jest nieprawidłowy · Masz aktywną premię, która musi zostać postawiony Jeśli sprawdzane i okazało się, że wszystkie informacje są dokładnie wtedy radzimy spróbować otworzyć konto w innej przeglądarce. Jeśli problem nie ustąpi ostatnim krokiem jest skontaktowanie się z działem obsługi klienta i agenci postara się rozwiązać problem.

  • 📌 Czy są jakieś opłaty za wypłaty zaangażowane?

  • Jest opłata 2% manipulacja zaangażowany podczas dokonywania wypłaty. Przed potwierdzenie wycofania zostanie powiadomiony o kwocie. Proszę pamiętać, że żądając wycofania zaakceptowaniu opłat, jak również. Istnieje kilka metod płatności, gdy kwota ta może być mniejsza niż ta.

  • 📌 mogę wykorzystać pieniądze premii na wszystkich gier w kasynie?

  • Niektóre dodatki są ograniczone do niektórych gier, podczas gdy inne mogą mieć zastosowanie do każdej gry. Zanim otrzymasz pieniądze premia należy sprawdzić warunki bonusowe i regulaminem pierwszy.

  • 📌 mogę oddać premię?

  • Tak, można poddać premię zanim zaczniesz grać. Można nawet oddać premię gdy zaczęli grać i umieścić zakład. Trzeba pamiętać, że jeśli zdecydujesz się zrobić, że wszystkie wygrane będzie poddanie się zbyt, a wszystkie straty zostaną potrącone z prawdziwymi pieniędzmi. W tym celu należy przejść do sekcji Moje konto, a następnie równowagę i karcie Bonus i kliknij na przycisk „walkowerem” w aktywnym bonusem.

  • 📌 Jakie są ustalaniem wymagania dotyczące premii?

  • Bonus otrzymasz po dokonaniu wpłaty to tylko dodatkowe pieniądze kasyno nagradza Cię więc można grać dłużej i wypróbować więcej gier. Każdy z premii, że kasyno ma do zaoferowania pochodzić z zakładów wymagania, które trzeba spełnić, zanim będzie można dokonać wypłaty. Bonusy i darmowe spiny z Genesis kasyna muszą zostać obrócone 40 razy, chyba że podano inaczej. Można dokonać wypłaty przed obstawienia premii, ale to oznacza, stracisz bonusu i wszystkie wygrane też.

  • 📌 mogę grać za darmo?

  • Tak, możesz. Niektóre gry mogą być odtwarzane w wersji demo, podczas gdy inni nie mogą. Jest to zwykle w przypadku gier na żywo, gdzie wszystkie miejsca są zarezerwowane dla tabeli płacenia graczy.

  • 📌 Jak aktywować darmowe spiny?

  • Od czasu do czasu nagrody jego lojalnych graczy z kilku darmowych spinów w kasynie, aby wypróbować nową grę. Aktywacja darmowe spiny jest bardzo proste. Wystarczy zalogować się do gry, a otrzymasz powiadomienie, pokazujący liczbę darmowych spinów ty zostały przyznane.

  • 📌 Czy targach gier w kasynie i przypadkowe?

  • Fakt, że oferty kasyn gry z dobrze znanych i zaufanych dostawców mówi wszystko. Wszystkie gry zostały przetestowane w jednym z najbardziej doświadczonych i zaufanych hazardowej laboratoriach testowych zwanych Technical Systems Testing, która jest częścią gier Laboratories International. Również gry zostały zatwierdzone przez eCOGRA, która jest akredytowana agencja badania międzynarodowej z siedzibą w Londynie. Oznacza to, że generator liczb losowych jest 100% pewność i bezstronna.

  • 📌 której dostawcy oprogramowania można znaleźć w Genesis Casino?

  • Genesis w kasynie, można znaleźć gry jedne z najlepszych dostawców oprogramowania kiedykolwiek w tym NetEnt Microgaming, Quickspin, Nyx Interactive Gra n`Go i Evolution.

  • 📌 Co się dzieje, gdy stracę połączenie z internetem podczas gry?

  • Nic się nie dzieje, gdy tracisz połączenie. Gra grasz jest wstrzymana i po odzyskaniu połączenia będzie nadal, gdzie zatrzymał się na pierwszym miejscu. Nigdy nie trać pieniędzy z powodu rozłączenia.

  • 📌 Mam kłopoty rejestrowania do mojego konta?

  • Prawdopodobnie używasz niewłaściwych danych logowania czy może Caps Lock jest włączony, na klawiaturze. W przypadku zapomnienia hasła można spróbować przywrócić go za pomocą linku Zapomniałeś hasło w menu Pomoc. Jeśli problem będzie się powtarzał wtedy radzimy skontaktować się z obsługą klienta za dodatkową pomoc.

  • 8Ocena
    Kasyno online

    Szybkie fakty dotyczące kasyn

    Program partnerski (1) +
    Affiliate Cruise
    Języki (5) +
    angielski
    fiński
    niemiecki
    norweski
    szwedzki
    Kraje (25) +
    Arabia Saudyjska
    Bułgaria
    Chorwacja
    Czechy
    Egipt
    Etiopia
    Jordania
    Kamerun
    Kanada
    Katar
    Kenia
    Maroko
    Meksyk
    Niemcy
    Nigeria
    Norwegia
    Oman
    Peru
    Polska
    Republika Południowej Afryki
    Rosja
    Szwajcaria
    Tunezja
    Wenezuela
    Wielka Brytania
    Typy obsługi (2) +
    Kasyna (2) +
    Waluty (26) +
    British pounds sterling
    Bulgarian leva
    Czech Republic korunasEurosRussian rubles
    South Korean won
    dolara amerykańskiego
    dolara australijskiego
    dolara kanadyjskiego
    dolara nowozelandzkiego
    forinta węgierskiego
    franka szwajcarskiego
    hrywny ukraińskiejjuana chińskiego
    korony duńskiej
    korony norweskiej
    korony szwedzkiej
    kuny chorwackiej
    lari gruzińskiego
    leja rumuńskiego
    liry tureckiej
    nairy nigeryjskiej
    peso meksykańskiego
    randa południowoafrykańskiego
    sola peruwiańskiego
    złotego polskiego
    Zdobądź swój bonus
    8Ocena
    ŁączaUzależnienie od hazarduZastrzeżenie prawneOdpowiedzialna graPolityka prywatnościWarunki umowySitemap
    Online Casino Rank to niezależny portal gier online, który dostarcza aktualnych i dokładnych informacji o świecie kasyn online.
    © onlinecasinorank.pl 2020