Polski
onlinecasinorank.pl
  • Kasyna według krajów
  • Bonus kasyna
  • Free Spins Bonus
  • Gry kasynowe
  • Metody wpłaty
  • Aktualności
Menu
Kasyno online
Polski

Recenzja – Kasyno Online Gratorama​ - Faq

Age Limit
Gratorama
BonusDo 200 € / £ / $
Wymagania dot. wpłatyWymagania dot. wpłaty:-
Wypłata procentowaWypłata procentowa:-
Min. wpłataMin. wpłata:-
Total score8.0
Kasyno online
Zalety
+ Zdrapki
Wady

Szybkie fakty kasynowe

WebsiteWebsite:-
Year foundedYear founded:2008
Bonusy (5)
+
Bonus podwojeniaBonus powitalnyBonus za wpłatęFree Spins BonusNo Deposit Bonus
Gry (2)
+
Języki (9)
+
angielski
fiński
francuski
grecki
hiszpański
niemiecki
norweski
rosyjski
turecki
Kraje (169)
+
Afganistan
Albania
Algieria
Andora
Angola
Anguilla
Arabia Saudyjska
Argentyna
Armenia
Aruba
Austria
Azerbejdżan
Bahamy
Bahrajn
Bangladesz
Barbados
Belize
Benin
Bermudy
Bhutan
Białoruś
Boliwia
Botswana
Bośnia i Hercegowina
Brazylia
Brunei
Burkina Faso
Burundi
Chile
Chorwacja
Czad
Czarnogóra
Czechy
Côte d’Ivoire
Dania
Demokratyczna Republika Konga
Dominikana
Dżibuti
Egipt
Ekwador
Erytrea
Estonia
Eswatini
Etiopia
Fidżi
Filipiny
Finlandia
Francja
Gabon
Gambia
Ghana
Gibraltar
Grecja
Grenada
Grenlandia
Gruzja
Gujana
Gwatemala
Gwinea
Haiti
Hiszpania
Holandia
Honduras
Indie
Indonezja
Iran
Irlandia
Islandia
Jamajka
Japonia
Jemen
Jordania
Kajmany
Kambodża
Kamerun
Kanada
Katar
Kazachstan
Kenia
Kirgistan
Kiribati
Kolumbia
Komory
Korea Południowa
Kostaryka
Kuba
Kuwejt
Laos
Lesotho
Liban
Liberia
Litwa
Luksemburg
Macedonia Północna
Madagaskar
Malawi
Malediwy
Malezja
Mali
Malta
Maroko
Mauritius
Meksyk
Mjanma (Birma)
Monako
Mongolia
Mozambik
Mołdawia
Namibia
Nauru
Nepal
Niemcy
Niger
Nigeria
Nikaragua
Norwegia
Nowa Zelandia
Oman
Pakistan
Palau
Panama
Papua-Nowa Gwinea
Paragwaj
Peru
Portugalia
Republika Zielonego Przylądka
Rosja
Rumunia
Rwanda
SRA Hongkong (Chiny)
SRA Makau (Chiny)
Salwador
Samoa
San Marino
Senegal
Serbia
Seszele
Sierra Leone
Singapur
Somalia
Sri Lanka
Sudan
Surinam
Szwajcaria
Słowacja
Słowenia
Tadżykistan
Tajlandia
Tajwan
Tanzania
Terytoria Palestyńskie
Togo
Tokelau
Tonga
Tunezja
Turcja
Turkmenistan
Tuvalu
Uganda
Ukraina
Urugwaj
Uzbekistan
Wenezuela
Wietnam
Wyspa Man
Węgry
Zambia
Zimbabwe
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Licencje (1)
+
Metody wpłat (21)
+
Bancontact/Mister Cash
Cashlib
Credit Cards
Debit Card
EPS
Entropay
GiroPay
Interac
MaestroMasterCard
MisterCash
Neteller
POLi
Paysafe CardSkrillSofortuberwaisung
Ukash
Visa
WebMoney
Yandex Money
iDEAL
Metody wypłat (13)
+
Oprogramowanie (1)
+
Netoplay
Program partnerski (1)
+
Typy kasyn (1)
+
Waluty (3)
+
British pounds sterling
Euros
dolara amerykańskiego
Metody wpłat
MasterCardNetellerPaysafe CardSkrillVisa

Faq

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Gratoramy znajdują się w naszym FAQ.

Jak mogę włączyć obsługę plików cookie?

Expand

Każde kasyno wykorzystuje pliki cookie, aby pomóc im zapewnić lepszą obsługę poprzez personalizację Twojej wizyty. Pliki cookie nie są używane do przechowywania danych osobowych. Kasyno korzysta z plików cookie, aby śledzić stan logowania, co stanowi środek ostrożności w celu ochrony Twojej prywatności. W ten sposób możesz włączyć obsługę plików cookie w zależności od używanej przeglądarki. Jeśli korzystasz z przeglądarki Internet Explorer 8.x, wykonaj następujące czynności:

  • Kliknij menu narzędzi
  • Wybierz opcje internetowe z menu
  • Kliknij kartę Prywatność
  • Kliknij przycisk Domyślny
  • Przesuń suwak, aby znalazł się na jednym z poziomów poniżej Średnio wysokiej
  • Kliknij OK, aby zapisać zmiany

Jeśli korzystasz z przeglądarki Internet Explorer 6.x i 7.x, wykonaj następujące czynności:

  • Kliknij Narzędzia u góry okna
  • Wybierz Opcje internetowe
  • Kliknij kartę Prywatność
  • Kliknij przycisk Zaawansowane, który powinien znajdować się na środku ekranu zakładki Prywatność
  • Zaznacz „Zastąp automatyczną obsługę plików cookie”
  • Akceptuj własne i zewnętrzne pliki cookie
  • Zaznacz „Zawsze zezwalaj na sesyjne pliki cookie”
  • Kliknij OK i uruchom ponownie przeglądarkę

Jeśli używasz przeglądarki Mozilla Firefox, wykonaj następujące czynności:

  • Z menu głównego wybierz Narzędzia / Opcje
  • Z lewego panelu opcji wybierz Prywatność
  • Rozwiń opcje plików cookie po prawej stronie
  • Wybierz „Włącz pliki cookie”
  • Wybierz „Tylko dla strony internetowej, z której pochodzi”

Jeśli używasz Opery 7+, wykonaj następujące czynności:

  • Wybierz Preferencje z menu Plik
  • Kliknij kategorię prywatności
  • Zaznacz opcję Włącz pliki cookie
  • Wybierz „Automatycznie akceptuj wszystkie pliki cookie” z menu rozwijanego

Jeśli korzystasz z Safari, wykonaj następujące czynności:

  • Wybierz Preferencje z menu Safari
  • Kliknij ikonę Zabezpieczenia
  • W polu wyboru „Akceptuj pliki cookie” wybierz Zawsze lub Tylko z witryn, do których nawigujesz

Co się stanie, jeśli rozłączę się podczas gry?

Expand

System kasyna został zaprojektowany w sposób, który chroni graczy przed nieuzasadnioną stratą. Jeśli postawisz zakład i naciśniesz Graj teraz, ale wystąpi awaria techniczna, runda zostanie automatycznie rozegrana przez system. Po odzyskaniu połączenia internetowego możesz zalogować się na swoje konto i zobaczyć wynik zakładu, klikając przycisk „Historia gier”.

Nie mogę wprowadzić symbolu „at” w polu e-mail. Co powinienem zrobić?

Expand

Jeśli chcesz użyć znaku @, musisz użyć określonej kombinacji klawiatury w zależności od języka klawiatury.

  • Jeśli masz klawiaturę amerykańską, naciśnij „Shift”, a następnie „2”.
  • Jeśli masz klawiaturę francuską, naciśnij „AltGr”, który jest prawym klawiszem Alt, a następnie „0”
  • Jeśli masz klawiaturę brytyjską, musisz nacisnąć „Shift”, a następnie „(Cytaty)
  • Jeśli masz niemiecką klawiaturę, musisz nacisnąć „AltGr”, który jest prawym klawiszem Alt, a następnie „Q”.

Ciągle otrzymuję wiadomość, że nazwa użytkownika już istnieje. Co powinienem zrobić?

Expand

Gdy próbujesz utworzyć konto i nadal otrzymujesz wiadomość, że nazwa użytkownika już istnieje, istnieje duże prawdopodobieństwo, że jakiś inny klient najpierw użył tej samej nazwy użytkownika. Powinieneś więc spróbować wprowadzić inną nazwę użytkownika. Jest też inna możliwość, być może masz już konto i nie pamiętasz poprawnego hasła, aby się zalogować. W takim przypadku powinieneś spróbować przywrócić hasło.

Nie pamiętam moich danych logowania. Co powinienem zrobić?

Expand

Możliwe jest przywrócenie nazwy użytkownika i hasła. W tym celu należy skontaktować się z obsługą klienta, która przeprowadzi Cię przez proces.

Ciągle otrzymuję komunikat „Nieprawidłowa nazwa użytkownika i hasło”. Co powinienem zrobić? Jeśli otrzymasz tę wiadomość, istnieje duże prawdopodobieństwo, że próbujesz zalogować się na swoje konto przy użyciu nieprawidłowej nazwy użytkownika i hasła. Jest kilka rzeczy, które musisz zrobić w takich przypadkach:

  • Sprawdź, czy włączony jest tryb Caps Lock lub czy używasz innego języka na klawiaturze.
  • Sprawdź, czy nadal masz wiadomość e-mail z kasyna z nazwą użytkownika i hasłem, i spróbuj użyć opcji kopiuj i wklej.
  • Przejdź do sekcji „Nie pamiętam hasła” i otrzymaj nowe hasło. Jeśli problem nadal występuje po wykonaniu wszystkich czynności wymienionych powyżej, skontaktuj się z obsługą klienta i pozwól agentom zbadać, co dzieje się z Twoim kontem.

Czy mogę anulować moją wypłatę i zwrócić środki na moje konto?

Expand

Tak, możliwe jest anulowanie wypłaty, gdy status jest nadal w toku. Jeśli status jest Zatwierdzony lub Anulowany, nic nie możesz zrobić.

Jak odbierać promocyjne wiadomości e-mail Gratorama?

Expand

Najpierw musisz dodać promo@gratorama.com do swojej książki adresowej lub listy bezpiecznych nadawców. Powodem tego jest fakt, że niektórzy dostawcy usług internetowych blokują wiadomości e-mail od nadawców, których adresów e-mail nie ma na liście adresatów. W tym celu wykonaj następujące czynności: W przypadku usługi Live / Hotmail / MSN wykonaj następujące czynności:

  • Zaloguj się na swój adres e-mail i kliknij Opcje w prawym górnym rogu ekranu. Zostanie wyświetlone menu rozwijane i należy kliknąć opcję „Więcej opcji”.
  • W sekcji „Wiadomości-śmieci” kliknij „Bezpieczni i zablokowani nadawcy”
  • Kliknij „Bezpieczni nadawcy” i wpisz promo@gratorama.com w polu Nadawca lub domena, aby oznaczyć jako bezpieczne ”i kliknij„ dodaj do listy ” Jeśli korzystasz z programu Microsoft Outlook, wykonaj następujące czynności:
  • Kliknij menu „Plik” u góry ekranu, a następnie kliknij „Nowy” i „Kontakt”.
  • W polu wiadomości e-mail wpisz promo@gratorama.com i „Zapisz i zamknij” Jeśli używasz Mozilla Thunderbird, wykonaj następujące czynności:
  • Kliknij menu „Plik”, a następnie „Nowy” i „Karta książki adresowej”
  • Wpisz promo@gratorama.com w polu e-mail i kliknij OK. Jeśli używasz Gmaila, wykonaj następujące czynności:
  • Kliknij Kontakty po lewej stronie dowolnej strony.
  • W lewym górnym rogu Menedżera kontaktów kliknij przycisk Nowy kontakt.
  • Wpisz promo@gratorama.com w polu e-mail i kliknij Zapisz. Jeśli używasz klasycznej wersji Yahoo Mail, wykonaj następujące czynności:
  • Idź do dowolnego e-maila Gratorama.
  • Kliknij link „Dodaj do książki adresowej”
  • Wpisz promo@gratorama.com Jeśli używasz Yahoo Mail w nowszej wersji, wykonaj następujące czynności:
  • Kliknij link „Dodaj” obok pozycji „Kontakty”
  • Pojawi się małe okno, w którym należy wpisać promo@gratorama.com w polu „e-mail”.
  • Kliknij „Zapisz”

Jeśli używasz AOL, wykonaj następujące czynności:

  • Kliknij „Kontakty” na lewym pasku
  • Kliknij przycisk „Nowy” obok pola wyszukiwania u góry i kliknij „Nowy kontakt”
  • Wpisz promo@gratorama.com w polu „E-mail 1”.

Czy mogę zmienić mój adres e-mail?

Expand

Tak, możesz bardzo łatwo zaktualizować swój nowy adres e-mail. Wybierz z menu opcję Zmień adres e-mail i wpisz następujące informacje:

  • Aktualne hasło
  • Nowy adres email
  • Potwierdź nowy adres e-mail
  • Kliknij Zmień Po wypełnieniu wszystkich informacji zobaczysz komunikat „Pomyślnie zmieniono adres e-mail”. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail, sprawdź folder ze spamem.

Czy mogę zmienić moje hasło?

Expand

Tak, możesz zmienić hasło w dowolnym momencie. W rzeczywistości zalecamy od czasu do czasu zmianę hasła tylko dla własnego bezpieczeństwa. Z menu wybierz Zmień hasło i wpisz następujące informacje:

  • Twoje stare hasło
  • Twoje nowe hasło
  • Potwierdź nowe hasło
  • Kliknij Zmień Po wypełnieniu wszystkich informacji powinien zostać wyświetlony komunikat „Hasło zostało pomyślnie zmienione”

Jak mogę czatować z pomocą techniczną?

Expand

Za każdym razem, gdy chcesz porozmawiać z agentem klienta, kliknij przycisk „Czat”, a zobaczysz okno czatu. Jeśli w przypadku, gdy się nie otwiera, musisz upewnić się, że blokowanie wyskakujących okienek go nie blokuje. Dobra wiadomość jest taka, że nadal możesz grać, rozmawiając z przedstawicielem wsparcia. Jeśli przypadkiem wszyscy są zajęci rozmową z innymi klientami, możesz zostawić swój adres e-mail lub numer telefonu i skontaktują się z Tobą jak najszybciej.

Jak mogę otrzymać bonus bez depozytu w wysokości 7 $?

Expand

Bonus bez depozytu jest dostępny przy pierwszej rejestracji konta w Gratorama.

Co to są „Punkty Comp”?

Expand

Punkty Comp to niewielka nagroda, którą otrzymujesz z kasyna za każdym razem, gdy grasz. Za każde postawione 10 USD otrzymujesz 1 punkt Comp i nie ma znaczenia, czy grasz pieniędzmi bonusowymi, czy prawdziwymi. Kiedy zdobędziesz 100 punktów comp, wymieniasz je w Kasjerze i możesz później wykorzystać je do obstawiania wszystkich gier.

Do czego służy gra automatyczna?

Expand

Pod przyciskiem Graj teraz zobaczysz przycisk Auto, a kiedy go klikniesz, otworzysz okno Autoodtwarzania. Tutaj możesz wybrać liczbę gier, w które chcesz zagrać, klikając jeden z przycisków, a system rozpocznie grę po kliknięciu liczby. Możesz zatrzymać autoodtwarzanie w dowolnym momencie i nie musisz czekać na zakończenie. Wystarczy kliknąć przycisk „Stop”, a gra automatyczna zatrzyma się po zakończeniu gry. Funkcja autoodtwarzania zawiera również niektóre ustawienia zaawansowane. Podczas korzystania z ustawień zaawansowanych instruujesz grę, aby zatrzymała się w jednej z następujących sytuacji:

  • „Każda wygrana gra” - jeśli wybierzesz tę opcję, gra zostanie zatrzymana po wygranej, bez względu na wygraną.
  • „Pojedyncza wygrana przekracza” - jeśli wybierzesz tę opcję, gra automatyczna zostanie zatrzymana, gdy wygrasz nagrodę wyższą niż pewna kwota. To Ty określisz tę kwotę wcześniej.
  • „Saldo zmniejszone o” - jeśli wybierzesz tę opcję, gra automatyczna zostanie zatrzymana na wypadek, gdyby saldo spadło o określoną kwotę. To ty określisz kwotę.
  • „Saldo zwiększone o” - jeśli wybierzesz tę opcję, gra automatyczna zostanie zatrzymana na wypadek, gdyby saldo wzrosło o określoną kwotę. To ty określisz tę kwotę.

Czy mogę znaleźć wszystkie depozyty, które dokonałem w przeszłości?

Expand

Tak, możesz sprawdzić wszystkie wpłaty dokonane w historii transakcji.

Czy mogę sprawdzić status mojej wypłaty?

Expand

Tak, możesz sprawdzić status swojego żądania wypłaty w historii transakcji. Jeśli status wypłaty nadal wynosi „Oczekuje”, możesz anulować wypłatę, jeśli chcesz.

W jaki sposób kasyno przechowuje moje dokumenty po ich przesłaniu?

Expand

Tutaj nie ma się o co martwić. Gdy kasyno otrzyma twoje dokumenty, są one przechowywane elektronicznie w bezpiecznym środowisku z ograniczonym dostępem.

Jak mogę wysłać dokumenty do kasyna?

Expand

Możesz wysłać wszystkie niezbędne dokumenty na następujący adres e-mail: account@gratorama.com. Radzimy przesyłać wysokiej jakości kopie umożliwiające kasynowi sprawdzenie twoich danych bez zbędnych opóźnień.

Jakie rodzaje dokumentów muszę wysłać?

Expand

Kasyno może wymagać przesłania niektórych lub wszystkich następujących dokumentów:

  • Kopia dokumentu tożsamości ze zdjęciem - obejmuje to kopię paszportu, prawa jazdy lub dowodu osobistego. Wysyłając kopię, upewnij się, że wszystkie szczegóły są widoczne w dokumencie.
  • Kopia karty kredytowej - musisz wysłać kopię przedniej i tylnej części karty kredytowej użytej do dokonania płatności. Dla własnego bezpieczeństwa zalecamy zablokowanie 8 środkowych cyfr z przodu karty i 3-cyfrowego kodu bezpieczeństwa z tyłu karty.
  • Dowód adresu - w celu przesłania dowodu adresu możesz wysłać kopię rachunku za media lub wyciągu z karty kredytowej. Powinien to być najnowszy dokument zawierający twoje imię i nazwisko oraz adres. Jeśli wysyłasz wyciąg z karty kredytowej, zalecamy zablokowanie ośmiu środkowych numerów karty kredytowej.
Produkt Gratorama jest niedostępny w tym kraju. Proszę spróbować:
--
null Country FlagCheckmark
Graj teraz
-
Informacje
Privacy policy
Recenzje
Przewodniki gier
Wiadomości
© onlinecasinorank.pl 2021