Kasyno online
onlinecasinorank.pl
  • Kasyna według walut
  • Kasyna według krajów
  • Bonus kasyna
  • Gry kasynowe
  • Metody wpłaty
  • Aktualności

Produkt Gratorama jest niedostępny w tym kraju. Proszę spróbować:

Gratorama

Gratorama Kasyno online Recenzja 2021 - Faq

  • Zdrapki
Premia200 USD
8Ocena

Faq

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Gratoramy znajdują się w naszym FAQ.

📌 Jak mogę włączyć obsługę plików cookie?

  • Każde kasyno wykorzystuje pliki cookie, aby pomóc im zapewnić lepszą obsługę poprzez personalizację Twojej wizyty. Pliki cookie nie są używane do przechowywania danych osobowych. Kasyno korzysta z plików cookie, aby śledzić stan logowania, co stanowi środek ostrożności w celu ochrony Twojej prywatności. W ten sposób możesz włączyć obsługę plików cookie w zależności od używanej przeglądarki. Jeśli korzystasz z przeglądarki Internet Explorer 8.x, wykonaj następujące czynności:

    • Kliknij menu narzędzi
    • Wybierz opcje internetowe z menu
    • Kliknij kartę Prywatność
    • Kliknij przycisk Domyślny
    • Przesuń suwak, aby znalazł się na jednym z poziomów poniżej Średnio wysokiej
    • Kliknij OK, aby zapisać zmiany

    Jeśli korzystasz z przeglądarki Internet Explorer 6.x i 7.x, wykonaj następujące czynności:

    • Kliknij Narzędzia u góry okna
    • Wybierz Opcje internetowe
    • Kliknij kartę Prywatność
    • Kliknij przycisk Zaawansowane, który powinien znajdować się na środku ekranu zakładki Prywatność
    • Zaznacz „Zastąp automatyczną obsługę plików cookie”
    • Akceptuj własne i zewnętrzne pliki cookie
    • Zaznacz „Zawsze zezwalaj na sesyjne pliki cookie”
    • Kliknij OK i uruchom ponownie przeglądarkę

    Jeśli używasz przeglądarki Mozilla Firefox, wykonaj następujące czynności:

    • Z menu głównego wybierz Narzędzia / Opcje
    • Z lewego panelu opcji wybierz Prywatność
    • Rozwiń opcje plików cookie po prawej stronie
    • Wybierz „Włącz pliki cookie”
    • Wybierz „Tylko dla strony internetowej, z której pochodzi”

    Jeśli używasz Opery 7+, wykonaj następujące czynności:

    • Wybierz Preferencje z menu Plik
    • Kliknij kategorię prywatności
    • Zaznacz opcję Włącz pliki cookie
    • Wybierz „Automatycznie akceptuj wszystkie pliki cookie” z menu rozwijanego

    Jeśli korzystasz z Safari, wykonaj następujące czynności:

    • Wybierz Preferencje z menu Safari
    • Kliknij ikonę Zabezpieczenia
    • W polu wyboru „Akceptuj pliki cookie” wybierz Zawsze lub Tylko z witryn, do których nawigujesz
  • 📌 Co się stanie, jeśli rozłączę się podczas gry?

  • System kasyna został zaprojektowany w sposób, który chroni graczy przed nieuzasadnioną stratą. Jeśli postawisz zakład i naciśniesz Graj teraz, ale wystąpi awaria techniczna, runda zostanie automatycznie rozegrana przez system. Po odzyskaniu połączenia internetowego możesz zalogować się na swoje konto i zobaczyć wynik zakładu, klikając przycisk „Historia gier”.

  • 📌 Nie mogę wprowadzić symbolu „at” w polu e-mail. Co powinienem zrobić?

  • Jeśli chcesz użyć znaku @, musisz użyć określonej kombinacji klawiatury w zależności od języka klawiatury.

    • Jeśli masz klawiaturę amerykańską, naciśnij „Shift”, a następnie „2”.
    • Jeśli masz klawiaturę francuską, naciśnij „AltGr”, który jest prawym klawiszem Alt, a następnie „0”
    • Jeśli masz klawiaturę brytyjską, musisz nacisnąć „Shift”, a następnie „(Cytaty)
    • Jeśli masz niemiecką klawiaturę, musisz nacisnąć „AltGr”, który jest prawym klawiszem Alt, a następnie „Q”.
  • 📌 Ciągle otrzymuję wiadomość, że nazwa użytkownika już istnieje. Co powinienem zrobić?

  • Gdy próbujesz utworzyć konto i nadal otrzymujesz wiadomość, że nazwa użytkownika już istnieje, istnieje duże prawdopodobieństwo, że jakiś inny klient najpierw użył tej samej nazwy użytkownika. Powinieneś więc spróbować wprowadzić inną nazwę użytkownika. Jest też inna możliwość, być może masz już konto i nie pamiętasz poprawnego hasła, aby się zalogować. W takim przypadku powinieneś spróbować przywrócić hasło.

  • 📌 Nie pamiętam moich danych logowania. Co powinienem zrobić?

  • Możliwe jest przywrócenie nazwy użytkownika i hasła. W tym celu należy skontaktować się z obsługą klienta, która przeprowadzi Cię przez proces.

    Ciągle otrzymuję komunikat „Nieprawidłowa nazwa użytkownika i hasło”. Co powinienem zrobić? Jeśli otrzymasz tę wiadomość, istnieje duże prawdopodobieństwo, że próbujesz zalogować się na swoje konto przy użyciu nieprawidłowej nazwy użytkownika i hasła. Jest kilka rzeczy, które musisz zrobić w takich przypadkach:

    • Sprawdź, czy włączony jest tryb Caps Lock lub czy używasz innego języka na klawiaturze.
    • Sprawdź, czy nadal masz wiadomość e-mail z kasyna z nazwą użytkownika i hasłem, i spróbuj użyć opcji kopiuj i wklej.
    • Przejdź do sekcji „Nie pamiętam hasła” i otrzymaj nowe hasło. Jeśli problem nadal występuje po wykonaniu wszystkich czynności wymienionych powyżej, skontaktuj się z obsługą klienta i pozwól agentom zbadać, co dzieje się z Twoim kontem.
  • 📌 Czy mogę anulować moją wypłatę i zwrócić środki na moje konto?

  • Tak, możliwe jest anulowanie wypłaty, gdy status jest nadal w toku. Jeśli status jest Zatwierdzony lub Anulowany, nic nie możesz zrobić.

  • 📌 Jak odbierać promocyjne wiadomości e-mail Gratorama?

  • Najpierw musisz dodać [email protected] do swojej książki adresowej lub listy bezpiecznych nadawców. Powodem tego jest fakt, że niektórzy dostawcy usług internetowych blokują wiadomości e-mail od nadawców, których adresów e-mail nie ma na liście adresatów. W tym celu wykonaj następujące czynności: W przypadku usługi Live / Hotmail / MSN wykonaj następujące czynności:

    • Zaloguj się na swój adres e-mail i kliknij Opcje w prawym górnym rogu ekranu. Zostanie wyświetlone menu rozwijane i należy kliknąć opcję „Więcej opcji”.
    • W sekcji „Wiadomości-śmieci” kliknij „Bezpieczni i zablokowani nadawcy”
    • Kliknij „Bezpieczni nadawcy” i wpisz [email protected] w polu Nadawca lub domena, aby oznaczyć jako bezpieczne ”i kliknij„ dodaj do listy ” Jeśli korzystasz z programu Microsoft Outlook, wykonaj następujące czynności:
    • Kliknij menu „Plik” u góry ekranu, a następnie kliknij „Nowy” i „Kontakt”.
    • W polu wiadomości e-mail wpisz [email protected] i „Zapisz i zamknij” Jeśli używasz Mozilla Thunderbird, wykonaj następujące czynności:
    • Kliknij menu „Plik”, a następnie „Nowy” i „Karta książki adresowej”
    • Wpisz [email protected] w polu e-mail i kliknij OK. Jeśli używasz Gmaila, wykonaj następujące czynności:
    • Kliknij Kontakty po lewej stronie dowolnej strony.
    • W lewym górnym rogu Menedżera kontaktów kliknij przycisk Nowy kontakt.
    • Wpisz [email protected] w polu e-mail i kliknij Zapisz. Jeśli używasz klasycznej wersji Yahoo Mail, wykonaj następujące czynności:
    • Idź do dowolnego e-maila Gratorama.
    • Kliknij link „Dodaj do książki adresowej”
    • Wpisz [email protected] Jeśli używasz Yahoo Mail w nowszej wersji, wykonaj następujące czynności:
    • Kliknij link „Dodaj” obok pozycji „Kontakty”
    • Pojawi się małe okno, w którym należy wpisać [email protected] w polu „e-mail”.
    • Kliknij „Zapisz”

    Jeśli używasz AOL, wykonaj następujące czynności:

    • Kliknij „Kontakty” na lewym pasku
    • Kliknij przycisk „Nowy” obok pola wyszukiwania u góry i kliknij „Nowy kontakt”
    • Wpisz [email protected] w polu „E-mail 1”.
  • 📌 Czy mogę zmienić mój adres e-mail?

  • Tak, możesz bardzo łatwo zaktualizować swój nowy adres e-mail. Wybierz z menu opcję Zmień adres e-mail i wpisz następujące informacje:

    • Aktualne hasło
    • Nowy adres email
    • Potwierdź nowy adres e-mail
    • Kliknij Zmień Po wypełnieniu wszystkich informacji zobaczysz komunikat „Pomyślnie zmieniono adres e-mail”. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail, sprawdź folder ze spamem.
  • 📌 Czy mogę zmienić moje hasło?

  • Tak, możesz zmienić hasło w dowolnym momencie. W rzeczywistości zalecamy od czasu do czasu zmianę hasła tylko dla własnego bezpieczeństwa. Z menu wybierz Zmień hasło i wpisz następujące informacje:

    • Twoje stare hasło
    • Twoje nowe hasło
    • Potwierdź nowe hasło
    • Kliknij Zmień Po wypełnieniu wszystkich informacji powinien zostać wyświetlony komunikat „Hasło zostało pomyślnie zmienione”
  • 📌 Jak mogę czatować z pomocą techniczną?

  • Za każdym razem, gdy chcesz porozmawiać z agentem klienta, kliknij przycisk „Czat”, a zobaczysz okno czatu. Jeśli w przypadku, gdy się nie otwiera, musisz upewnić się, że blokowanie wyskakujących okienek go nie blokuje. Dobra wiadomość jest taka, że nadal możesz grać, rozmawiając z przedstawicielem wsparcia. Jeśli przypadkiem wszyscy są zajęci rozmową z innymi klientami, możesz zostawić swój adres e-mail lub numer telefonu i skontaktują się z Tobą jak najszybciej.

  • 📌 Jak mogę otrzymać bonus bez depozytu w wysokości 7 $?

  • Bonus bez depozytu jest dostępny przy pierwszej rejestracji konta w Gratorama.

  • 📌 Co to są „Punkty Comp”?

  • Punkty Comp to niewielka nagroda, którą otrzymujesz z kasyna za każdym razem, gdy grasz. Za każde postawione 10 USD otrzymujesz 1 punkt Comp i nie ma znaczenia, czy grasz pieniędzmi bonusowymi, czy prawdziwymi. Kiedy zdobędziesz 100 punktów comp, wymieniasz je w Kasjerze i możesz później wykorzystać je do obstawiania wszystkich gier.

  • 📌 Do czego służy gra automatyczna?

  • Pod przyciskiem Graj teraz zobaczysz przycisk Auto, a kiedy go klikniesz, otworzysz okno Autoodtwarzania. Tutaj możesz wybrać liczbę gier, w które chcesz zagrać, klikając jeden z przycisków, a system rozpocznie grę po kliknięciu liczby. Możesz zatrzymać autoodtwarzanie w dowolnym momencie i nie musisz czekać na zakończenie. Wystarczy kliknąć przycisk „Stop”, a gra automatyczna zatrzyma się po zakończeniu gry. Funkcja autoodtwarzania zawiera również niektóre ustawienia zaawansowane. Podczas korzystania z ustawień zaawansowanych instruujesz grę, aby zatrzymała się w jednej z następujących sytuacji:

    • „Każda wygrana gra” - jeśli wybierzesz tę opcję, gra zostanie zatrzymana po wygranej, bez względu na wygraną.
    • „Pojedyncza wygrana przekracza” - jeśli wybierzesz tę opcję, gra automatyczna zostanie zatrzymana, gdy wygrasz nagrodę wyższą niż pewna kwota. To Ty określisz tę kwotę wcześniej.
    • „Saldo zmniejszone o” - jeśli wybierzesz tę opcję, gra automatyczna zostanie zatrzymana na wypadek, gdyby saldo spadło o określoną kwotę. To ty określisz kwotę.
    • „Saldo zwiększone o” - jeśli wybierzesz tę opcję, gra automatyczna zostanie zatrzymana na wypadek, gdyby saldo wzrosło o określoną kwotę. To ty określisz tę kwotę.
  • 📌 Czy mogę znaleźć wszystkie depozyty, które dokonałem w przeszłości?

  • Tak, możesz sprawdzić wszystkie wpłaty dokonane w historii transakcji.

  • 📌 Czy mogę sprawdzić status mojej wypłaty?

  • Tak, możesz sprawdzić status swojego żądania wypłaty w historii transakcji. Jeśli status wypłaty nadal wynosi „Oczekuje”, możesz anulować wypłatę, jeśli chcesz.

  • 📌 W jaki sposób kasyno przechowuje moje dokumenty po ich przesłaniu?

  • Tutaj nie ma się o co martwić. Gdy kasyno otrzyma twoje dokumenty, są one przechowywane elektronicznie w bezpiecznym środowisku z ograniczonym dostępem.

  • 📌 Jak mogę wysłać dokumenty do kasyna?

  • Możesz wysłać wszystkie niezbędne dokumenty na następujący adres e-mail: [email protected] Radzimy przesyłać wysokiej jakości kopie umożliwiające kasynowi sprawdzenie twoich danych bez zbędnych opóźnień.

  • 📌 Jakie rodzaje dokumentów muszę wysłać?

  • Kasyno może wymagać przesłania niektórych lub wszystkich następujących dokumentów:

    • Kopia dokumentu tożsamości ze zdjęciem - obejmuje to kopię paszportu, prawa jazdy lub dowodu osobistego. Wysyłając kopię, upewnij się, że wszystkie szczegóły są widoczne w dokumencie.
    • Kopia karty kredytowej - musisz wysłać kopię przedniej i tylnej części karty kredytowej użytej do dokonania płatności. Dla własnego bezpieczeństwa zalecamy zablokowanie 8 środkowych cyfr z przodu karty i 3-cyfrowego kodu bezpieczeństwa z tyłu karty.
    • Dowód adresu - w celu przesłania dowodu adresu możesz wysłać kopię rachunku za media lub wyciągu z karty kredytowej. Powinien to być najnowszy dokument zawierający twoje imię i nazwisko oraz adres. Jeśli wysyłasz wyciąg z karty kredytowej, zalecamy zablokowanie ośmiu środkowych numerów karty kredytowej.
  • 8Ocena
    Kasyno online

    Szybkie fakty dotyczące kasyn

    Program partnerski (1) +
    NetoPartners
    Oprogramowanie (1) +
    Języki (9) +
    angielski
    fiński
    francuski
    grecki
    hiszpański
    niemiecki
    norweski
    rosyjski
    turecki
    Kraje (169) +
    Afganistan
    Albania
    Algieria
    Andora
    Angola
    Anguilla
    Arabia Saudyjska
    Argentyna
    Armenia
    Aruba
    Austria
    Azerbejdżan
    Bahamy
    Bahrajn
    Bangladesz
    Barbados
    Belize
    Benin
    Bermudy
    Bhutan
    Białoruś
    Boliwia
    Botswana
    Bośnia i Hercegowina
    Brazylia
    Brunei
    Burkina Faso
    Burundi
    Chile
    Chorwacja
    Czad
    Czarnogóra
    Czechy
    Côte d’Ivoire
    Dania
    Demokratyczna Republika Konga
    Dominikana
    Dżibuti
    Egipt
    Ekwador
    Erytrea
    Estonia
    Eswatini
    Etiopia
    Fidżi
    Filipiny
    Finlandia
    Francja
    Gabon
    Gambia
    Ghana
    Gibraltar
    Grecja
    Grenada
    Grenlandia
    Gruzja
    Gujana
    Gwatemala
    Gwinea
    Haiti
    Hiszpania
    Holandia
    Honduras
    Indie
    Indonezja
    Iran
    Irlandia
    Islandia
    Jamajka
    Japonia
    Jemen
    Jordania
    Kajmany
    Kambodża
    Kamerun
    Kanada
    Katar
    Kazachstan
    Kenia
    Kirgistan
    Kiribati
    Kolumbia
    Komory
    Korea Południowa
    Kostaryka
    Kuba
    Kuwejt
    Laos
    Lesotho
    Liban
    Liberia
    Litwa
    Luksemburg
    Macedonia Północna
    Madagaskar
    Malawi
    Malediwy
    Malezja
    Mali
    Malta
    Maroko
    Mauritius
    Meksyk
    Mjanma (Birma)
    Monako
    Mongolia
    Mozambik
    Mołdawia
    Namibia
    Nauru
    Nepal
    Niemcy
    Niger
    Nigeria
    Nikaragua
    Norwegia
    Nowa Zelandia
    Oman
    Pakistan
    Palau
    Panama
    Papua-Nowa Gwinea
    Paragwaj
    Peru
    Portugalia
    Republika Zielonego Przylądka
    Rosja
    Rumunia
    Rwanda
    SRA Hongkong (Chiny)
    SRA Makau (Chiny)
    Salwador
    Samoa
    San Marino
    Senegal
    Serbia
    Seszele
    Sierra Leone
    Singapur
    Somalia
    Sri Lanka
    Sudan
    Surinam
    Szwajcaria
    Słowacja
    Słowenia
    Tadżykistan
    Tajlandia
    Tajwan
    Tanzania
    Terytoria Palestyńskie
    Togo
    Tokelau
    Tonga
    Tunezja
    Turcja
    Turkmenistan
    Tuvalu
    Uganda
    Ukraina
    Urugwaj
    Uzbekistan
    Wenezuela
    Wietnam
    Wyspa Man
    Węgry
    Zambia
    Zimbabwe
    Zjednoczone Emiraty Arabskie
    Typy obsługi (2) +
    Licencje (1) +
    Kasyna (2) +
    ŁączaUzależnienie od hazarduZastrzeżenie prawneOdpowiedzialna graPolityka prywatnościWarunki umowySitemap
    Online Casino Rank to niezależny portal gier online, który dostarcza aktualnych i dokładnych informacji o świecie kasyn online.
    © onlinecasinorank.pl 2021