W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie filipińskich klientów i firm na alternatywne kanały płatności za gotówkę, założyciel i dyrektor generalny, Robertson „Dick” Chiang założył Dragonpay w 2010 roku. W ten sposób Chiang zapewnił konsumentom na Filipinach więcej sposobów płacenia. Dragonpay, którego siedziba główna znajduje się w mieście Makati, daje handlowcom, detalistom, firmom i klientom możliwość wysyłania i akceptowania różnych metod płatności za pośrednictwem zabezpieczonej platformy cyfrowej – stając się bramką płatności typu one-stop-shop. Szeroka gama zaufanych i obsługiwanych kanałów obejmuje GCash, płatności mobilne, PayMaya, Cash Express, duże banki, takie jak BDO Network Bank, BI i UnionBank. Oprócz tych kanałów, Dragonpay obsługuje nawet takie kanały, jak stacjonarne fizyczne punkty sprzedaży, w tym centra przekazów pieniężnych, centra płatności i bankomaty. Udostępniając dodatkowe funkcje, które promują alternatywne i progresywne sposoby otrzymywania i wysyłania pieniędzy, Dragonpay jest uważany za zaawansowane technologicznie rozwiązanie płatnicze, opracowane z myślą o integracji wielokanałowej i bezproblemowym przetwarzaniu płatności.
Z prawie 13-letnim doświadczeniem i ponad 11 milionami klientów, to rozwiązanie płatnicze zrealizowało do tej pory ponad 130 milionów przelewów pieniężnych. Dragonpay jest bez wątpienia jedną z największych i najbardziej dostępnych, wygodnych i niezawodnych metod płatności, jakie pojawiły się na Filipinach w ciągu ostatniej dekady - z wieloma możliwościami rozwoju i ekspansji poprzez wprowadzenie Filipińczyków z większą liczbą sposobów płatności.