Zespół Gold Casino Mummy wie, że muszą być dostępni dla swoich klientów przez całą dobę, na wypadek problemów. I musimy przyznać, że wykonują świetną robotę i za każdym razem, gdy potrzebujesz pomocy, są dla Ciebie dostępni.
Jednym z najwygodniejszych sposobów nawiązania kontaktu z Gold Casino Mummy jest korzystanie z czatu na żywo. Możesz porozmawiać bezpośrednio z członkiem zespołu obsługi klienta, który pomoże ci w rozwiązaniu dowolnego problemu, który możesz napotkać podczas korzystania ze strony kasyna. Musisz pamiętać, że ta opcja jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników kasyna, więc jeśli chcesz skontaktować się z agentem klienta w celu uzyskania nawet ogólnego zapytania, najpierw musisz utworzyć konto.
Innym sposobem skontaktowania się z kasynem jest telefon. W niektórych krajach są dostępne bezpłatne numery, ale na linii międzynarodowej mogą obowiązywać pewne opłaty. Coś, o czym musisz pamiętać. Możesz skontaktować się z Mummy's Gold pod następującymi numerami:
Jeśli masz pytanie lub problem, który nie jest tak pilny, możesz wysłać do zespołu pomocy e-mail na adres [email protected]. Otrzymanie odpowiedzi może potrwać do 24 godzin, więc jeśli potrzebujesz szybkiego rozwiązania, radzimy zadzwonić do kasyna lub skontaktować się z nimi za pośrednictwem czatu na żywo.