Booongo, i twórca gier kasynowych online, zaktualizował i uaktualnił swoje oprogramowanie Promo UI w celu zbudowania silniejszego powiązania między główną rozgrywką każdej ze swoich gier a jej grywalizowanymi funkcjami.
Ulepszenia Promo UI 2.0 zostaną wdrożone w trzech etapach, w zależności od biznesu. Najpierw wprowadzi nowy system widżetów, który obejmie wszystkie elementy promocyjne, w tym niezwykle popularne turnieje HYPE, zrzuty nagród, zwroty gotówki i wkrótce wydaną ofertę Jackpotów.
Pod nowym przyciskiem ikony Promo UI znajdziesz nowe, zwijane i rozwijane widżety. Wszystkie zostały stworzone, aby poprawić wrażenia z gry w stale powiększającym się portfolio automatów online Booongo.
Wyskakujące okienka w grze, które ujawniają ważne informacje, takie jak powiadomienia o promocjach, darmowe zakłady i inne zachęty prezentowane graczom, są aktualizowane w drugiej fazie.
Ostatnim krokiem aktualizacji będzie przeprojektowanie wszystkich interfejsów gier, co ułatwi graczom zrozumienie warunków trwających programów promocyjnych, takich jak tabele liderów turniejów i pule nagród.
Booongo stwierdził w komunikacie prasowym opisującym, co nowego w Promo UI 2.0, że ulepszenia zostały dostosowane do urządzeń mobilnych i tabletów, w których miejsce jest ograniczone, aby zagwarantować, że widżety nie będą poważnie zakłócać głównej rozgrywki każdego slotu.
Debiut nowego ulepszonego interfejsu użytkownika Promo pojawia się tuż po ostatnich zmianach interfejsu użytkownika i UX w portfolio gier Booongo. Te ulepszenia, zdaniem firmy, pokazują jej zaangażowanie w zapewnianie „wysoce wciągających wrażeń w grach” stale rosnącej bazie graczy.
Yuriy Muratov, szef działu zarządzania kontami i rozwoju biznesowego w Booongo, zauważył, że „narzędzia do grywalizacji są niezwykle ważne w dzisiejszej branży” i że nowo wprowadzone ulepszenia projektowe firmy są ważnym krokiem w kierunku „zapewnienia płynnego doświadczenia użytkownika we wszystkich kanałach”. Pan Muratov podkreślił, że ich gry są teraz wypełnione narzędziami promocyjnymi dzięki nowym, składanym i rozwijanym widżetom, które „nie powodują zbyt wielu przerw w podstawowej rozgrywce, co jest ostatecznie główną atrakcją dla graczy”.
Rozwijając swoją obecność na wielu rynkach, Booongo wprowadza ulepszenia w swojej ofercie. Dzięki partnerstwu z głównymi lokalnymi operatorami, takimi jak między innymi DoradoBet i Sellatuparley, firma umocniła swoją pozycję w Ameryce Łacińskiej, regionie, który ostatnio nabrał popularności. Podpisał również umowę na dostawę treści z nowicjuszem w branży CatCasino, dając mu dostęp do całego portfolio automatów. Europa Wschodnia, region skandynawski, Rosja, Nowa Zelandia i Kanada to wszystkie rynki, którymi interesuje się Booongo, a nowe cyfrowe miejsce gier, które powstało dopiero na początku tego roku, koncentruje się na nich.