Aktualizacja projektu UI/UX w Booongo jest już dostępna

Booongo Gaming

2021-09-03

Eddy Cheung

Booongo, i twórca gier kasynowych online, zaktualizował i uaktualnił swoje oprogramowanie Promo UI w celu zbudowania silniejszego powiązania między główną rozgrywką każdej ze swoich gier a jej grywalizowanymi funkcjami.

Aktualizacja projektu UI/UX w Booongo jest już dostępna

Ulepszenia Promo UI 2.0 zostaną wdrożone w trzech etapach, w zależności od biznesu. Najpierw wprowadzi nowy system widżetów, który obejmie wszystkie elementy promocyjne, w tym niezwykle popularne turnieje HYPE, zrzuty nagród, zwroty gotówki i wkrótce wydaną ofertę Jackpotów.

Ulepszone funkcje

Pod nowym przyciskiem ikony Promo UI znajdziesz nowe, zwijane i rozwijane widżety. Wszystkie zostały stworzone, aby poprawić wrażenia z gry w stale powiększającym się portfolio automatów online Booongo.

Wyskakujące okienka w grze, które ujawniają ważne informacje, takie jak powiadomienia o promocjach, darmowe zakłady i inne zachęty prezentowane graczom, są aktualizowane w drugiej fazie.

Ostatnim krokiem aktualizacji będzie przeprojektowanie wszystkich interfejsów gier, co ułatwi graczom zrozumienie warunków trwających programów promocyjnych, takich jak tabele liderów turniejów i pule nagród.

Booongo stwierdził w komunikacie prasowym opisującym, co nowego w Promo UI 2.0, że ulepszenia zostały dostosowane do urządzeń mobilnych i tabletów, w których miejsce jest ograniczone, aby zagwarantować, że widżety nie będą poważnie zakłócać głównej rozgrywki każdego slotu.

Aktualizacje zapewniające pozytywne wrażenia użytkownika

Debiut nowego ulepszonego interfejsu użytkownika Promo pojawia się tuż po ostatnich zmianach interfejsu użytkownika i UX w portfolio gier Booongo. Te ulepszenia, zdaniem firmy, pokazują jej zaangażowanie w zapewnianie „wysoce wciągających wrażeń w grach” stale rosnącej bazie graczy.

Yuriy Muratov, szef działu zarządzania kontami i rozwoju biznesowego w Booongo, zauważył, że „narzędzia do grywalizacji są niezwykle ważne w dzisiejszej branży” i że nowo wprowadzone ulepszenia projektowe firmy są ważnym krokiem w kierunku „zapewnienia płynnego doświadczenia użytkownika we wszystkich kanałach”. Pan Muratov podkreślił, że ich gry są teraz wypełnione narzędziami promocyjnymi dzięki nowym, składanym i rozwijanym widżetom, które „nie powodują zbyt wielu przerw w podstawowej rozgrywce, co jest ostatecznie główną atrakcją dla graczy”.

Rozwijając swoją obecność na wielu rynkach, Booongo wprowadza ulepszenia w swojej ofercie. Dzięki partnerstwu z głównymi lokalnymi operatorami, takimi jak między innymi DoradoBet i Sellatuparley, firma umocniła swoją pozycję w Ameryce Łacińskiej, regionie, który ostatnio nabrał popularności. Podpisał również umowę na dostawę treści z nowicjuszem w branży CatCasino, dając mu dostęp do całego portfolio automatów. Europa Wschodnia, region skandynawski, Rosja, Nowa Zelandia i Kanada to wszystkie rynki, którymi interesuje się Booongo, a nowe cyfrowe miejsce gier, które powstało dopiero na początku tego roku, koncentruje się na nich.

Aktualności

Zaatakuj statek, by zdobyć ogromne nagrody w Dream Drop Dead Man’s Trail od Relax Gaming
2023-09-14

Zaatakuj statek, by zdobyć ogromne nagrody w Dream Drop Dead Man’s Trail od Relax Gaming

Wiadomości