Dowodem profesjonalizmu TonyBet jest to, że umożliwia graczom dokonywanie wpłat i wypłat za pomocą wielu różnych procesorów płatności, ułatwiając im wpłacanie i wypłacanie ciężko zarobionych pieniędzy.
Jest to prosty proces, który wymaga kilku prostych kliknięć w ustawieniach konta, a pieniądze otrzymasz w czasie zadeklarowanym przez wybranego operatora płatności. Jak każde poważne kasyno, TonyBet również wykorzystuje 128-bitową technologię szyfrowania SSL, która zapewnia, że wszystkie informacje, które trafiają do kasyna i wracają do gracza, są całkowicie bezpieczne i prywatne.
Wpłata pieniędzy w kasynie jest niezwykle prosta i można jej dokonać w dowolny dzień tygodnia. Przetwarzanie wpłaconych pieniędzy jest niemal natychmiastowe, a wszelkie opłaty związane z wpłatą zależą od wybranej przez gracza metody płatności. Wypłacanie pieniędzy ma więcej szczegółów, co jest zrozumiałe i nie jest niczym niezwykłym.
Warunki dotyczą zwłaszcza wypłat i są czymś, o czym gracze powinni wiedzieć. Postawienie kwoty, którą chcesz wypłacić kilka razy, jest jednym z wymagań potrzebnych do wypłaty pieniędzy. Minimalna wypłata wynosi 10 funtów, co jest dość niską kwotą. Limity wypłat są następujące:
W przypadku wypłat istnieje również pewien okres, który musi upłynąć, aby transakcja została przetworzona i zakończona. Zanim jakiekolwiek pieniądze będą mogły zostać wypłacone, będziesz musiał zweryfikować swoją tożsamość, przedstawiając prawdziwy dokument tożsamości wydany przez rząd, który będzie dowodem Twojej tożsamości.
W przypadku większych kwot kasyno może zażądać dodatkowego dokumentu lub dwóch, aby w pełni zweryfikować, czy jesteś tym, za kogo się podajesz. Gdy tylko te dokumenty zostaną przesłane do kasyna w celu weryfikacji, rozpocznie się proces. W TonyBet te procesy zachodzą non stop.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z kasynem, nie wahaj się skontaktować z zespołem wsparcia TonyBet, który jest dostępny we wszystkie dni tygodnia. TonyBet gwarantuje, że każde zapytanie gracza zostanie rozpatrzone w ciągu 24 godzin. Obsługa klienta jest dostępna tylko za pośrednictwem systemu zgłoszeń, który wypełniasz na stronie internetowej, a jeśli zdarzy ci się mieć jakiekolwiek skargi dotyczące obsługi klienta, możesz skontaktować się z działem reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Kontaktując się z zespołem pomocy technicznej w sprawie wpłaty, pamiętaj, że każdy procesor płatności jest inny, a niektóre z nich trwają dłużej niż inne. To samo dotyczy opłat transakcyjnych i możesz spodziewać się, że płatności związane z bankami będą miały największe opłaty i prowizje.
Zwykle wypłaty i wpłaty związane z kryptowalutami będą miały najkrótszy czas, podczas gdy płatności, takie jak przelew bankowy, będą prawdopodobnie trwać najdłużej.