Wiadomości

October 23, 2023

Spribe podpisuje umowę brandingową z Ultimate Fighting Championship

Katarzyna "Kasia" Nowak
WriterKatarzyna "Kasia" NowakWriter

Spribe, popularny twórca gier kasynowych, podpisał przełomową umowę brandingową z UFC (Ultimate Fighting Club), profesjonalnymi zawodami mieszanych sztuk walki. Umowa obejmuje galę UFC 294, która odbędzie się w najbliższy weekend w Abu Zabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. 

Spribe podpisuje umowę brandingową z Ultimate Fighting Championship

W następstwie tej wieloletniej umowy sponsorskiej Spribe zyska znaczący branding na UFC 294 oraz w oktagonie i wokół niego. Twórca gry otrzyma także wzmocniony branding w kolejnych wydarzeniach pay-per-view i nocnych walkach.

Oprócz zwiększania ekspozycji marki, Spribe wykorzysta tę aranżację do budowania integracji marki w ramach transmisji na żywo każdej wybranej karty walk. Firma otrzyma także roczny grant od Ambasadora marki UFC na dalsze promowanie partnerstwa poprzez występy, treści i kreatywne techniki marketingowe.

SPRIBE to znany dostawca oprogramowania specjalizujący się w tworzeniu i uruchamianiu rozwiązań iGaming kasyna internetowe. Celem firmy jest tworzenie rewolucyjnych produktów, które będą miały wpływ na branżę hazardową. Jednym z głównych osiągnięć Spribe jest Lotnik, popularna gra o wypadkach, która zapewnia szybką i satysfakcjonującą przygodę pilotażową. 

Na początku tego miesiąca Spribe podpisał umowę umowa na wyłączną dystrybucję treści z Light & Wonder, popularną platformą agregującą gry. Ta umowa obejmie firmę Gry uruchomić na platformie w całych Stanach Zjednoczonych. 

Grant Norris-Jones, starszy wiceprezes UFC ds. globalnych partnerstw, skomentował:

„Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania SPRIBE jako oficjalnego partnera UFC. SPRIBE tworzy gry nowej generacji, które cieszą się dużym zainteresowaniem fanów UFC, ponieważ oferują wyjątkowe wrażenia, ekscytujące funkcje, oszałamiającą grafikę i wciągającą rozgrywkę. Jestem podekscytowany możliwością pomocy im w osiągnięciu szerszego zasięgu dla ich marki i gier

Giorgi Tsutskiridze, CCO w Spribe, dodał: 

„To znaczące partnerstwo dla SPRIBE i Aviator, dzięki któremu więcej graczy będzie świadomych gry niż kiedykolwiek wcześniej. Aviator jest już najczęściej graną grą typu Crash na świecie, w którą gra ponad 10 milionów graczy miesięcznie, ale ta umowa z UFC naprawdę katapultuje go do stratosfery.”

Urzędnik zauważył, że jest to cenna współpraca marketingowa dla Spribe co dodatkowo podkreśla popularność Lotnik.

About the author
Katarzyna "Kasia" Nowak
Katarzyna "Kasia" Nowak
O

Kasia Nowak, pochodząca z historycznego Krakowa, jest ekspertem w dziedzinie lokalizacji kasyn online w Polsce. Dzięki połączeniu tradycyjnych wartości z nowoczesną wiedzą o grach, rewolucjonizuje polskie doświadczenia z kasyn online.

Send email
More posts by Katarzyna "Kasia" Nowak
undefined is not available in your country. Please try:

Aktualności

Nieoczekiwany zysk finansowy GambleAware: szczegółowe omówienie darowizny w wysokości 49,5 miliona funtów i jej implikacje dla brytyjskich przepisów dotyczących hazardu
2024-06-04

Nieoczekiwany zysk finansowy GambleAware: szczegółowe omówienie darowizny w wysokości 49,5 miliona funtów i jej implikacje dla brytyjskich przepisów dotyczących hazardu

Wiadomości