CasinoCasino Recenzja 2024 - Faq

CasinoCasinoResponsible Gambling
CASINORANK
8/10
BonusBonusowe 100 dolarów
Bonus zwrotu gotówki
Zaufane
Zweryfikowane
Bezpieczne
Bonus zwrotu gotówki
CasinoCasino is not available in your country. Please try:
Faq

Faq

Zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące CasinoCasino w naszym FAQ.

Jak wygląda proces rejestracji w pracy CasinoCasino?

Jeśli nigdy nie grałeś w CasinoCasino przed trzeba zrobić konto. Proces rejestracji jest bardzo łatwy. Musisz wybrać srebrny przycisk „Zarejestruj” na górze strony na stronie internetowej. Wystarczy wypełnić wymagane pola i czekać na wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Po otrzymaniu wiadomości e-mail tylko w link i zgadzam się z Warunkami kasyna i Polityka prywatności.

Co robić w przypadku nie mogę zarejestrować się w kasynie?

Za każdym razem wystąpić trudności lub jakichkolwiek problemów możesz skontaktować się z zespołem pomocy technicznej. Możesz skontaktować się z nimi za pośrednictwem czatu lub e-mail. Można również znaleźć je na +356 2034 1581 jednak pamiętać, połączenie może być międzynarodowy więc może zawierać pewne opłaty.

Co robi proces weryfikacji w CasinoCasino zawierać?

Każdy nowy rachunek, który jest tworzony jest niezweryfikowana na początku. W celu zweryfikowania konta gracz musi potwierdzić swoją tożsamość. Każdy gracz musi zweryfikować swoje konto, gdy suma ich wygranej osiągnie $ 2000 lub więcej. Trzeba będzie wysłać kopie dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub czatu na żywo. Kasyno zastrzega sobie prawo do sprawdzenia tożsamości żądanie w dowolnym momencie.

Kto nie może otworzyć konto w CasinoCasino?

Niektórzy ludzie nie mogą otworzyć konto w CasinoCasino ze względów prawnych. Oto lista ograniczonych krajów: Meksyk, Birma, Laos, Łotwa, Kuwejt, Indonezja, Iran, Izrael, Włochy, Irak, Hong Kong, Węgry, Gujana, Francja, Ekwador, Estonia, Kambodża, Czechy, Afganistan, Albania, Algieria, Angola, Zimbabwe, Jemen, Uganda, USA, Tajwan, Turcja, Singapur, Korea Południowa, Hiszpania, Sudan, Syria, Rumunia, Rosja, Pakistan, Panama, Papua Nowa Gwinea, Filipiny, Portugalia, Namibia, Nikaragua i Korea Północna. Jeśli mieszkasz w jednym z tych krajów potem boimy się, że nie mogą korzystać z gier w tym kasynie.

Kto może grać w CasinoCasino?

Każdy, kto ma co najmniej 18 może otworzyć konto w CasinoCasino. Jeśli jesteś młodszy czy mieszkasz w jednym z krajów, które są ograniczone, wtedy nie mogą grać w CasinoCasino.

mogę grać za prawdziwe pieniądze w CasinoCasino?

Tak można grać w wiele gier na CasinoCasino za prawdziwe pieniądze. Musisz otworzyć konto i gdy konto jest zweryfikowane, możesz się zalogować, złożyć depozyt i grać swoją grę wyboru. Istnieje wiele dostępnych systemów płatności, które sprawiają, deponowania oraz wypłacanie funduszy bardzo łatwe.

Czy kasyno posiada licencję?

CasinoCasino jest kasyno prawny i zaufany. Posiada licencję do korzystania z Malta Gaming Authority, brytyjski Gambling Commission i Spelinspektionen, szwedzkiego Urzędu hazardu.

Jakie gry mogę grać na CasinoCasino?

Wiele różnych gier dostępnych w kasynie od dostawców najwyższego poziomu. Wszystkie gry można znaleźć w lobby kasyna i one nieznacznie różnić się od kraju do kraju. Wszystkie gry są podzielone na kategorie i można znaleźć różne gry do gier, sloty wideo, jackpoty, żywych gier i gry stołowe, żeby wymienić tylko niektóre.

Czy nie ma żadnych narzędzi, które pomogą graczom grać odpowiedzialnie?

Jedynym sposobem, aby cieszyć się w kasynie, to podczas gry w sposób odpowiedzialny. Na CasinoCasino można znaleźć narzędzia, które pomogą graczom grać odpowiedzialnie. Wszyscy gracze powinni skorzystać z tych narzędzi. Istnieją różne sekcje, gdzie można dowiedzieć się, jak ograniczyć się. Istnieją limity czasowe, ograniczenia zakład, limity strat oraz limity wpłat. Można również ustawić limity czasu i samowykluczenia się od hazardu.

Czy moja rozgrywka monitorowane?

Tak, każda rozgrywka jest monitorowany w celu ochrony graczy. Istnieje cały zespół, który poświęca swój czas na zabawę Monitor gier i aktywności na koncie. W przypadku, gdy istnieją problemy zespół będzie się kontaktował z odtwarzacza.

mogę zrobić sobie przerwę od hazardu?

Tak, masz prawo zrobić sobie przerwę, kiedy tylko chcesz. Limit czasu można aktywować na swoim koncie i jesteś dobry, aby przejść. Jest to jeden z właściwych narzędzi do gier, które można wykorzystać i zrobić sobie przerwę od hazardu. Istnieją różne ramy czasowe można wybierać. Można rozpocząć wybierając limit czasu 24 godzin, a następnie 1 tydzień limitu czasu, 4 tygodnie limitu czasu lub 6 tygodni limitu czasu. W sekcji limitu czasu można dotrzeć do sekcji wykluczeń siebie również. Po wybraniu Samowykluczenie nie będzie mógł zalogować się do swojego konta. Jeśli potrzebujesz pomocy, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta i będą Cię przez cały proces.

Co mogę zrobić w przypadku I rozwijać problem z hazardem?

To jest wspólne opracowanie problem z hazardem i pierwszym krokiem jest przyznać, że masz. Możesz skontaktować się z działem obsługi klienta, jeśli uważasz, że masz problem z hazardem. Wsparcie zespołu pomoże Ci w sprawie czasowego zawieszenia konta, lub w najgorszym przypadku będą one zamknąć konto na stałe. Należy również unfollow kasyno z mediów społecznych, więc nie będzie skłonny do hazardu.

kim się skontaktować w razie nie mogę znaleźć moje pytanie wymienione w FAQ?

Zawsze możesz skontaktować się z obsługą klienta, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy. Można wysłać do nich e-maila lub rozpocząć czat. Zalecamy zawierać jak najwięcej informacji, jak to możliwe, i będą one pomóc tak szybko jak to możliwe. dostępne są opcje kontaktu CasinoCasino

co?

Istnieją różne sposoby, można skontaktować się z pracownikami w kasynie. Można rozmawiać z członkiem kasyna przez telefon, po prostu numerem +356 2034 1581, ale należy pamiętać, że opłaty za międzynarodowe mogą sugerować. Innym sposobem jest wysłać do nich e-maila lub rozpocząć czat ze strony internetowej kasyna.

jakiej porze dnia mogę wesprzeć kontakt z klientem?

Obsługa klienta jest dostępny 24/7 przez cały rok. Można wysłać wiadomość e-mail w dowolnym momencie, a czas reakcji wynosi kilka godzin. Dla wsparcia telefonicznego i czat godziny otwarcia są 8 rano do 1 w nocy. Oferty kasyno wspierać w kilku językach, w tym angielskim, szwedzkim, fińskim, niemieckim i norweskim.

Czy czat mobilny przyjazny?

Czat na żywo jest dostępna na dowolnym urządzeniu, którego używasz do gry w kasynie.

Jak złożyć depozyt i jaka jest minimalna kwota dla lokat?

Po zalogowaniu się do swojego konta można kliknąć „Play Now” lub „depozyt”. Gdy wybierzesz opcję wpłaty zostaniesz przeniesiony do strony depozytowej, gdzie można znaleźć różne metody wpłat i wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Większość metod depozytowych zasili fundusze na koncie niemal natychmiast. Minimalna kwota to $ 10 za depozyt, tylko w przypadku korzystania przelew bankowy depozyt minimum 30 $.

Jak dokonać wypłaty?

Dokonaniem wypłaty na CasinoCasino jest łatwe i szybkie. Wybierz metodę wypłaty który Ci najbardziej odpowiada. Metoda wycofanie musi być taka sama, jak metody wpłaty, lub można wybrać za pomocą przelewu bankowego. wnioski odstawienia są przetwarzane w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Czy istnieje opłata za wpłat i wypłat?

Na CasinoCasino można dokonać wpłaty lub wypłaty bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat. W celu zakwalifikowania się do bezpłatnego świadczenia usługi płatności kasyna, gracze powinni powstrzymać się od dokonywania częstych i małych płatności, ponieważ te rodzaje płatności mogą być przedmiotem opłat manipulacyjnych.

Dlaczego nie mogę wypłacić środki?

Istnieją pewne sytuacje, w których gracz nie jest w stanie dokonać wypłaty. Jeśli istnieje aktywny premia wciąż trwa, trzeba spełnić wymagania obrotu, zanim będzie można dokonać wypłaty. Jeśli saldo środków pieniężnych nie może poprzeć żądania wypłaty. Można dokonać tylko wypłaty z funduszy pieniężnych, a nie z Twojego bonusu. Jeśli metoda wycofanie nie pasuje metodę wpłaty. Gdy metoda depozyt nie jest dostępny na stronie odstąpienia następnie należy wybrać opcję przelewu bankowego. Jeśli wniosek o wycofanie jest mniejsza niż kwota minimalnego dozwolonego. Z każdym sposobie wypłaty jest kwota minimalna można wnioskować, co jest wyraźnie powiedziane. Jeśli nadal masz problemy, należy skontaktować się z działem obsługi klienta.

Czy można bezpiecznie dokonać płatności?

CasinoCasino ma stan platformie sztuki, która sprawia, że bezpieczne doświadczenia i bezpieczne. Wykorzystują one technologię szyfrowania które zabezpiecza dane osobowe i finansowe.

tam są wymagania systemowe dla graczy?

Istnieje kilka starych gier uruchamianych na błysk, więc trzeba będzie ją włączyć, aby grać w te gry. W przeciwnym razie, platforma kasyno jest nowoczesny i można go dostosować do dowolnego urządzenia. Większość przeglądarek będzie mogła wspierać swoją grę i istnieją także wersje mobilne na wiele gier, które mogą być odtwarzane na smartfonie lub tablecie.

Czy muszę pobrać oprogramowanie?

Nie trzeba, aby pobrać oprogramowanie kasyna, można użyć Instant Play.

Co się dzieje, gdy stracę połączenie z internetem podczas gry?

CasinoCasino jest przygotowany do nieoczekiwanych sytuacjach, takich jak ten. Logowania i nagrać gameplay i wszystkie swoje zakłady. Tak więc, gdy Internet jest z powrotem i działa można wrócić i kontynuować grę. Gra załaduje się dokładnie w tym samym momencie utraty połączenia. Jeśli nie uda się zakończyć grę w ciągu 30 dni, dostawca gra zrobi to za Ciebie, a otrzymasz wszelkie wygrane, jeśli takie istnieją.

Gra zamarł po Zrobiłem zakład i nie mogę zobaczyć wyniki, co mogę zrobić?

Problem może być ustalony po prostu odświeżyć stronę. Kiedy już to zrobisz, które będzie można zobaczyć na wynik i kontynuować grę. Jeśli to nie pomoże, można skontaktować się z działem obsługi klienta i będą Cię przez. To byłoby idealne, jeśli zrzut ekranu i podzielić się z działem obsługi klienta, w ten sposób będą w stanie szybko rozwiązać problem.

Co się dzieje, gdy gra nie może być załadowany?

Czasami gracze mają trudności załadunku lub grania. W takich przypadkach można wypróbować kilka rzeczy, aby rozwiązać problem. Można wyczyścić ciasteczka i pamięć podręczną. Można zaktualizować najnowszą wersję przeglądarki. Można zainstalować lub włączyć lampę błyskową, jeśli starają się grać starszych gier. Jeśli nadal występują problemy po wypróbowaniu wszystkich rzeczy, o których mowa powyżej, należy skontaktować się z działem obsługi klienta. Będą one zdecydowanie rozwiązać problem dla Ciebie.

Co oferuje bonus powitalny?

CasinoCasino jest bardzo hojny dla każdego nowego gracza. Kochają psuć swoich nowych klientów poprzez podwojenie depozytu. Kasyno oferuje 100% dopasowania Bonus, który jedzie do 100 €.

Czy są jakieś regularne promocje w CasinoCasino?

CasinoCasino dba o swoich stałych klientów też. Oferują one ekskluzywną 10% cashback do swoich lojalnych graczy. Dobrą rzeczą jest to, że nie ma żadnych wymagań obstawiania, jeśli chodzi o cash back. Otrzymasz prawdziwe pieniądze i można go używać tak, jak chcesz go. Oznacza to, że nawet w zły dzień, nie stracisz wszystko co CasinoCasino. To nie wszystko, jeśli chodzi o promocjach. Raz w tygodniu regularne gracze mogą otrzymać Tajemnice spin. W każdym tygodniu można otrzymać szereg tajemnicy darmowych spinów na nową grę.

Czy są jakieś turnieje w CasinoCasino?

Każdego miesiąca gracze mogą cieszyć się nowy turniej w CasinoCasino. Aby wygrać, trzeba przestrzegać zasad, grać w gry i zaangażowanych być lepiej niż inni gracze. Pod koniec każdego konkursu zwycięzcy otrzymają nagrody.

to kwota premii automatycznie dodane do mojego konta?

Jeśli wygrasz na którymś z konkursów CasinoCasino, nagroda bonus zostanie automatycznie przesyłane do Twojego konta. Tylna gotówka przyznawana jest automatycznie, jak również, ale trzeba go najpierw aktywować. Inne dodatki, które są oferowane przez CasinoCasino wymagają aktywacji po raz pierwszy, jak również. Proces aktywacji jest naprawdę proste. Musisz być zalogowany na swoim koncie pierwszy. Następnie można przejść do menu, po lewej stronie i na karcie Cash back, można aktywować cash back i na karcie bonusowej można aktywować inne bonusy. System premii w tym kasynie jest prawdopodobnie jednym z najlepszych tam. Po dokonaniu wpłaty, fundusze trafi do portfela gotówki, a kiedy aktywować bonus fundusze pójdą do bonusowej portfela. Kiedy zaczniesz grać w swoje zakłady zostaną pobrane z Twojego portfela gotówki pierwszy. To jest dobre, bo jeśli przegrasz, możesz kontynuować grę z Twojego bonusu, ale jeśli wygrasz, możesz zrezygnować z premii. Oznacza to, że nie będzie żadnych wymagań obrotu, które trzeba wypełnić.

Czy premia ma żadnych zakładów wymogów na CasinoCasino?

Tak, jest tam 40 x stawiając wymóg dla każdej premii. Wymagań obrotu muszą być spełnione w ciągu 30 dni. Przez wzgląd na argument, powiedzmy, że można dokonać wpłaty w wysokości 10 €, to trzeba będzie postawić 400 euro w ciągu 30 dni. Nie można dokonać wypłaty przed spełnić wymagania obrotu. Zawsze istnieje możliwość, aby anulować premię, ale to spowoduje tracisz środki bonusowe. gry

co mogę grać z bonusu?

Można odtwarzać dowolną grę chcesz z Twojego bonusu za wyjątkiem żywych gier w kasynie. Trzeba pamiętać, że nie każda gra będzie liczyć tak samo wobec wymagań obstawiania. Te zakłady, które sprawiają, że na gniazdach będzie liczyć 100% do wymagań obrotu. Następujące gry są wyłączone stawiając wymagania chociaż: Blood Suckers, palące pragnienie, Dragon Island, Dead or Alive, egipskie Bohaterowie, Jackpot Jester 50k, Jungle Duch, Jackpot Jester Dziki Posuń, Kings of Chicago, Reel Steal, Retro Reels wysokich temperatur, załadowany, Super Monopoly pieniądze, Tajemnica kamienie Simsalabim, Piramida: Tajemnica nieśmiertelności, 1429 unchartered Mórz i chęć Master.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Wszystkie dane są przechowywane prywatnych dzięki najwyższym poziomie kasyna szyfrowania. Wszystkie dane osobowe są zapisywane na bezpiecznych serwerach, które są dostępne przez zaufanych członków tylko w kasynie. W kasynie nigdy nie będzie udostępniać ani sprzedawać swoich danych osobowych osobom trzecim.

Czy użycie kasyno ciasteczka?

Zastosowania kasyno ciasteczka tylko o jedno, aby kontynuować poprawę kasyno. Te cookies zarejestruje tylko informacje na temat swojej działalności. Trzeba mieć świadomość, że inne strony internetowe osób trzecich linkujące do CasinoCasino celach reklamowych mogą również korzystać z plików cookie.

Dlaczego muszę to moje dane osobowe?

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać CasinoCasino następnie należy podać swoje dane osobowe podczas rejestracji. Jest to sposób, aby udowodnić, że jesteś pełnoletni, żeby grać na przykład.